Friday, March 18, 2011

sabtu :)

hari ini saya bangun awal jam 8.00am.saya tidak pernah owh lagi bangun awal macam nie. kadang2 seja larh.Then, lepas bangun saya ambil tuala maw pegi mandi . busuk sudah kan . lepas mandi saya cuci kain . anak rajin kan . besalarh . tapi semasa saya cuci kain kan, saya rasa lapar sangat ~ cepat2 larh saya cuci kain . lepas siap seja cuci kain, saya pegi wat minuman panas . MILO+GULA :) ahahahah. sedaaapp!macam yang di kedai punya owh .

lepas saya breakfast, saya sama adik saya kena suruh buka tuh lapis kusyen.ahahaa . pa lagi kami buka pun main hentam seja . yang pentig cepat siap . ahaahhahahaha .
lepas sudah buat suma kerja,saya tido lagi. mengantuk tahap dewa kan,tido sampai jam 1 lebih.first2 maw buat homework bm larh konon tapi tertido pulak.nyenyak lagi tuh :)
lepas tuh tiba2 dad saya kc bangun, gantung owh mimpi indah saya . dad saya suruh pegi makan . sedappp ! kuat makan tapi tidak pandai besar . mesti mau makan appeton weight gain neyh kali.

bila kenyang terus saya pegi online :) mesti banyak neyh noti saya sudah. ahahaha . fb kena upgrade sudah owh. ada falling heart,zoom,snowflakes dan layout. tapi sowt neyh layout dy bukan dapat open. uhu . lama-lama jadi style tumblr@friendster. ahahaa .

No comments:

Post a Comment