Monday, August 29, 2011

My Activity :)

   Dear Blogger,
        Hari ini saya bangun pada pukul 10.53 am. Saya sangat penat dan malas mau bangun awal pagi, lagipun cuti juga kan , Ngee . Pagi-pagi saya bangun terus saya lapar , pa lagi saya pi  cari makanan then buat kerja rumah sikit. Lepas semua sudah siap , sudah cantik , sudah bersih saya baring-baring kejap tengok tv.Cerita di tv pun tidak best tau! adehh . sudah larh tiada orang text saya , dorang ryna semua mesti sibuk mw raya . c fai pn tdk calling2 , aduii . Tambah-tambah lagi 2 sept neyh kami ada kem pyd , cam malas sudah saya mw ikut ! bukan larh malas 100 % tapi mcm saya dua hati mau pi or tdk.Kalau saya tdk pi mesti saya kena marah leh dorang esther kn , nanti ada lagi yang gaduh-gaduh.Orang cakap kalau dua hati , x payah pi, Nanti ada yang something bad jadi :(
     Kenapa larh time-time gneyh tiba-tiba saya rasa x mw ikut 2 kem , kalau dari dulu kn bagus, x juga penat kepala saya berfikir ! ohohoho. OH GOD HELP ME ! GIVE ME THE RIGHT ANSWER NOW ! I NEED YOU ! !
    Hari ini 29.08.2011 sudah , hari jumaat kami pi kem di LIMBANAK, adehhh . . cm mana neyh arh ? Homework saya pun bertimbun lagi mau buat , m3 larh , bm larh , eko larh , nanti last-last tidak jadi larh neyh saya pi kem. boleh ka 2 ? uhuhu . Sorry larh kalau tiba-tiba saya tidak muncul jumaat neyh.Cepat betul masa berlalu kn , puasa pun cm tidak sampai 1 bulan. Sekarang mw raya sudah , nanti buka school kami mau exam lagi. adoiiii ! 
                                                                 Kerja rumah Bm :)
                              Cikgu Sam suruh buat karangan nombor 4 , hantar buka school .
                                                              Homework eko :)
                                                                                  

No comments:

Post a Comment