Thursday, May 12, 2011

exam fever :)

starts from 11 mei kami exam sudah . GRRRH ! takut nie kalau tiba-tiba gred jatuh . uhuhu . harap-harap tidak kan, sudah lah kami BATCH baru untuk format akaun , kalau  susah paper masa spm nanti , entah larh macam mana , kemarin kami ambil exam BI . okey jua larh sikit , dapat jawab , hari ini exam ADDM3 , gilaaaaaaa , banyak jua larh masih kosong di paper two. tapi paper one , jawab yang teacher anisah bagi seja ,
esok kami tiada exam , mungkin itu pengetua suruh kami relax kali .  hari isnin sambung lagi balik duduk exam , BM , ohoho . biar pun BM tapi susah juga mahu score kalaw tidak buat betul-betul nie :)


kamu mau tw ? hari-hari sudah saya balik sama c reena hamdain . naik bas . selalunya saya balik mesti mum yang ambil , kan tidak biasa@tidak pandai naik bas lagipun memang x maw pn naik bas . ahahahha . tapi sekarang best nie . awal pulang daripada tunggu mum g sampai jam 7 malam di rumah fai kan . x pa , i can learn how to be independent :))

saturday macam tiada kelas . yesssss ! dapat rest !!!!!!!!!!!!aahhahahah "))
lepas habis exam kami ada KEM PERDANA di sekolah . mula-mula maw jadi peserta tapi biar larh . x kawan jua saya , saya, mary , nor, ann , fai , reena , mal , pidut , nong , esther , clara , ina , anis , zura , jv , mimie , suma ikut kem :)) ahhahahahaha . last year kan sudah . adehhh . lum lagi puas saya duduk di kerusi buruk saya tuh di kelas . ahahahahaahha . paling best ! 3 hari sudah saya x nampak dy , sedih :(

mungkin dy sakit kan . adehhh . teda krdit lagi nie <3

No comments:

Post a Comment